• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur länge bör det gå mellan ansökan av samlingslån ?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
hej, hur lång tid tog det att verifiera kontoto och hur fick du svar? Hur lång tid tog sedan utbetalningen och när kunde du logga in på deras hemsida?
På hemsidan kan man logga in direkt.
Det tar 2-5 dagar att få pengarna.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Jag kan inte logga in? Bev beviljad igår och fick sms att konto skall verifieras? hur menar du?
Jag kunde logga in direkt när jag accepterade erbjudandet på Lendo.
Men det tog några dagar innan jag kunde se summa som ska utbetalas.

Det tar 2-3 dagar att de verifiera din kontonummer som pengarna ska utbetalas till. När det är klart så gör de utbetalning och då tar det 1-3 bankdagar innan du får pengarna. Det är något alla stora banker gör innan de betalar ut pengar.
 

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Jag kunde logga in direkt när jag accepterade erbjudandet på Lendo.
Men det tog några dagar innan jag kunde se summa som ska utbetalas.

Det tar 2-3 dagar att de verifiera din kontonummer som pengarna ska utbetalas till. När det är klart så gör de utbetalning och då tar det 1-3 bankdagar innan du får pengarna. Det är något alla stora banker gör innan de betalar ut pengar.
När sökte du? Jag kan nämligen inte alls logga in än?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
När sökte du? Jag kan nämligen inte alls logga in än?
Oktober/November förra året. Du kommer kunna logga in så det ör lugnt. Fick du information att de ska verifiera ditt konto så innebär det att du är godkänd. Du borde ha pengarna i början av nästa vecka.
 

Lillajag

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
27 November 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Oktober/November förra året. Du kommer kunna logga in så det ör lugnt. Fick du information att de ska verifiera ditt konto så innebär det att du är godkänd. Du borde ha pengarna i början av nästa vecka.
Men när fick du info att konto var veriferat efter att du sökte? Var det på eftermdidagen dagen efter eller morgonen? jag sökte igår och ännu inget och inte heller går det logga in nu? Tack!
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Men när fick du info att konto var veriferat efter att du sökte? Var det på eftermdidagen dagen efter eller morgonen? jag sökte igår och ännu inget och inte heller går det logga in nu? Tack!
Tror det tog 2 dagar för mig innan det blev verifierad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp